Az elet egy kemeny, de finom suti!

Ismeritek remelem mindannyian a legendas Forest Gump hasonlatot. "Az elet olyan mint egy doboz bonbon, soha nem tudhatod milyet veszel ki". Agi baratosnem szokta mindenre mondani, hogy "hat igen, ez egy ilyen suti". Tetszik a gondolat, hogy az eletet valami edeshez hasonlitsuk. Vegso soron, akarmilyen kemeny dolgokat is hoz az utadba, az elet egy suti, tehat vegeredmenyben edesnek kell lennie, nem?

Elertem Leont, de ugy dontottem nem szallok fel a buszra, megprobalom nem megcsalni az utat es beerni a celba sajat erombol, sajat labon. Jelentem nagy nagy hiba volt nem szallni buszra Leon elott. Az ut ugyanis (ertsd szo szerint) az autopalyan vezet. Eleg komoly halal felelmem volt, ahogy a tobb tonnas kamionok elhuztak mellettem, es mindegyik szelet a boromon ereztem. Tegnap eleg keson indultam es az autopalya meg duplan ontotta magabol a forrosagot. Leon elott feltunnek hala istennek a dombok, de a talaj csak szarazabb lesz. Porosoan, faradtan, tikkadt szajjal bandukoltam, halalfelelmemben, es arra gondoltam vegulis, ha most elcsap egy kamion es meghalok, legalabb elmondhatom az itelo szek elott, hogy mielott meghaltam kerestem Istent. (Vagy valami/valaki hasonlot) Ez a gondolat ugy megnyugtatott, hogy gyorsan elovettem Hulianan mp3 lejatszojat, es a motorzajt egy csapasra felvaltotta Andrea Botcelli. NEm igazan tudom, miert vagyok annyira rakattanva, de innentol kezdve ugy setaltam, mint aki szarnyakat kapott. CSak egy "kicsit" hokkentem meg, amikor a nyil azt mutatta, hogy kelljek at az autopalyan, es csak "kicsit" viselt meg, hogy kb 10 percig a ket sav kozott imadkoztam az eletemert, mire atszaladtam a meg mindig nem teljesen egeszseges labammal. De hat vegeredmenyben biztam az Utban, es valoban nem tortent semmi bajom.

A lenyeg megerkeztem Leonba, ami eddig a kedvenc varosom. Es ami azt illeti nem azt hozta, amit vartam, de sokat kaptam tole. (bonbon). Arra gondoltam, ujra talalkozok egy ket ismerossel, mar meg is beszeltuk, hogy majd milyen jot sorozunk, arra is szamitottam, hogy osszefutok Hulika katonajaval, de egeszen maskepp alakult. Rossz aubergebe mentem, nem oda, ahol megbeszeltuk a talalkat. Kiderult, hogy ez egy benedek rendi apacazarda, szeparalt dormitoriukokkal, es ami a leg varatlanabbul ert 9.30-ra vissza kellett menni a zardaba. Kicsit haragudtam a kis pingvinekre (az apacakat ertsd ez alaltt), mivel ugy ereztem, hogy ezzel probalnak kotelezni arra, hogy reszt vegyel az esti imadsagon. De miutan mar jo reg nem jutottam el egy teljes misere gondoltam azert legalabb az esti imadsagon reszt veszek.

Es most jon a hihetetlen resz. Tudjatok eleg homalyosan latok tavolra, megis miutan bementunk a kapolnaba es leultunk, az apacak sorai kozott, egy civil ruhas alakot veltem felfedezni, akinek a tartasa, ruhazata, mozdulatai, frizuraja kisertetiesen emlekeztetett volt osztalyfonokunk Tobisch Marta furcsa fizimiskajara :). Koztudottan, rossz szemem miatt, eloszor azt gondoltam, csak a kepzeletem jatszik velem. Az aldasnak vege szakadt, majd az apacak szep pingvinsorba elvonultak, o nem is nezett a tomeg fele. Azert gondoltam, csak megkerdezem, hogy lehetsege-e a dolog, es lasd csodat a nover rogton szaladt Marta utan, hogy udvozolni tudjuk egymast. Adszurd!!! Teljes egeszeben hihetetlen!!!!

Mint utobb kiderult, miutan mi elballagtunk belepett egy szerzetes rendbe, es most egy honapig a benedek redni apacak vendegszeretetet elvezi, nemi spanyol tanulas vegett. Lathatolag orult nekem, es buszke volt ram. En is hihetetlenul boldog voltam, de kb most sem hiszem el, hogy a veleltlenek egy egy ilyen talalkozashoz vezethetnek.

Ma nem mentem tul sokat, mert megint az autout mellett vezetett az ut, es rettentoen meleg volt. Es mivel bevartam az ir sracot, csak nagyon keson kezdtunk el gyalogolni. Kb fel uton lehetek Leon es Astorga kozott.

Hangsulyosan, szivbol, igazan szeretnem megkoszonni a kommenteket, a leveleket, smsekt. Tenyleg nem tudom elmondani mennyire jol esnek. Egyuttal szeretnek elnezest kerni, hogy nem erdeklodom, nem valaszolok. Mindenkinek igerem otthon minden kimaradt beszelgeteset bepotolunk, es mivel Ti eleg sokmindent tudtok rolam, nem kell sokmindent mondanom, hanem majd szepen hallgatom, hogy Veletek mi tortent.

Mara ennyit! Tanulsag soha se lehet tudni mit hoz az elet, ha pozitival allsz hozza biztos hogy sutit hoz, es nem keseruseget!

Sok sutit, bonbont midenkinek.

csokok

b

ja, Leon fantasztikus, a katedralis maga a csoda, nem csoda hat, hogy a kozepkorban vallasosak voltak az emberek, en a mai fejemmel nehezen tudom elkepzelni, hogy az ember isteni segitseg nelkul ilyet alkosson. Mennyei.