Aki azt mondja, hogy könnyű olcsó, jó szállást találni Indonéziában, az hazudik!

Mivel nekünk lányoknak volt egy hétre szállásunk a koleszban, ezért mi akár nyugodtan is keresgélhettünk volna lakást, viszont a srácoknak elég sürgetőssé vált a lakáskeresés, mivel ők teljes illegalitásban bujkáltak a lány kollégiumban. Az első egy hetet a kötelező programokon, díszvacsorákon kívül, gyakorlatilag végig azzal töltöttük, hogy gyalog, vagy motorral a környéket jártuk, szállást keresvén.

Az eredeti terv az volt, hogy a legjobb az lenne, ha találnánk egy házat, amit 7-en kibérelhetünk, fiuk-lányok vegyesen, nincs Ibu, aki figyeli lépteinket, kedvünkre alkoholizálhatunk, hangoskodhatunk, fogadhatunk, lány-fiú vendégeket, és hajnalig tartó fergeteges partykat csaphatunk…  (a házak egyébként 55-30 millió rúpiába kerültek egy évre.) Nos ez egy szép álomnak bizonyult csak, mert hiába alkudtunk meg 3 ház tulajjal is, valamilyen oknél fogva mindenki visszamondta a megállapodásunkat.  Végül a srácoknál tele lett a pohár, és beköltöztek két külön álló koszánba. Mi lányok pedig egy másik helyre hárman egy hónapra eredetileg.

A bulgár lány, fene a pofáját viszont a második nap közölte, hogy ő elfoglalja az általam és ő általa lakott lakrészt egy évre.  Danai a görög lány szobája pedig bébi bőgéstől volt folyamatosan hangos, ezért újbóli lakás keresés elé néztünk… Meg kell, hogy mondjam, egy pillanatra megint elbizonytalanodtam, hogy mi a fenét is keresek én itt, amikor otthon a kényelmes kedves lakáskám a csodás Budafoki úton vár rám…

Aztán megelégeltem  mindent, és arra gondolván, hogy úgyis sokat fogok utazni, és igazából tök mindegy. Beköltöztem a Dél-Kórea és Dél-Afrika alá, végül Danai is velem tartott. Most 625.000 IRD-t fizetünk per/hó a szobában, semmi nem volt csak egy ágy, viszont van a szobához saját zuhany, ANGOL WC kb egy egy négyzetméteres helyen.  Most már egész pofás a hely, egészen megszoktam.  Nagy előny, hogy nincs Ibu (házi néni), aki beleszólna abba, mikor érünk haza, vagy hogy ki van a szobánkban, a ház tetejéről csodás a panoráma a hegyekre, szóval szerintem nem lesz gond. Viszont nincs konyha, se hűtő…

A szoba színe, hogy egy kicsit az otthoni kedves barátokra emlékeztessen zöld J

Ahogy hallottam nem mi voltunk az egyetlenek akik szenvedtek, a többi Darmas se járt jobban, szóval, mindenkinek ajánlom jövőre, hogy érkezzen kicsit előbb, nyugodtan keressen szállást, legyen a zsebében némi készpénz, hogy egész évre le tudja foglalózni a kinézett házat.  Tegye félre az európai igényeket, és ne adja fel könnyen, hogy jó szállást találjon. Én most a minden jó és minden szép fázisban vagyok, szóval ha így álltok hozzá, kedves leendő Darmások nem lehet baj… J