Mindenki hordjon bukósisakot!!!

Találkoztam Ildivel, aki Bandugban volt (80évalattaföldkörül.blogspot.hu). Nagyon sok hasznos dolgot tudtam meg a készülődéssel kapcsolatban, mint példáúl, hogy Indonéziában nem lehet tampont kapni, a tangákat ellpoják a mosodában, mert hogy azt sem lehet kapni. Malária gyógyszert nem szabad szedni, de vinni érdemes, és sok sok más érdekes, és hasznos információ. Ildi többek között élvezettel mesélt a motoros élményekről, és arra bíztatott, hogy azonnal ruházzak be majd egy mociba. Elmesélte, hogy ez azért nem veszélytelen, egyik motoros túrájuk alkalmával jó kis balesetbe keveredtek, amikor is az egyik lánynak felszakadt a szája.

Ez a történet jól megragadt bennem, és gyorsan leegyeztettem egy-két ismerőssel, hogy bevezetnek a motorozás rejtelmeibe, de azért kicsit rá is paráztam a dologra, főleg abból az elgondolásból, hogy Ázsiában kicsit többen vannak, és ráadásul a rossz oldalon vezetnek.

jakarta-traffic.jpg

 

És képzeljétek mit vonz be az ember az ilyen negatív gondolatokkal, hazatérve a 10 éves osztálytalálkozóról, sikerült egy brutálisat esnem bringával. Emlkékezet kiesés, agyrázkódás, száj és áll összevarrása, két hét fekvés, sok baráti látogatás, 3 nap János Korház, iszonyat mennyiségű cseresznyézés, egy leamortizált bicikli a mérleg.

Viszont kaptam ingyen Tetanusz oltást, ami egyébként 6000 HUF :)

Az eset nagy tanúsága, hogy mindenki hordjon BUKÓSISAKOT!

Az egyébként végtelen kedvességéről, és abszolúlt nem szókimondásásról ismert apám, amikor bejött a korházba, két dolgot mondott: "Fiam, rémesen nézel ki, ne izgulj, keresünk plasztikai sebészt!" :)

A következő kép 18 karikával ellátott, elriasztásúl, szigorúan csak erős idegzetűeknek! Kép címe: Családon belüli erőszak! :)

Családon belüli erőszak.GIF

Egyébként jelentem mevettem a repjegyem. CSAK ODA! :) (STA Travel - Quatar 107.000 HUF, + nemzetközi diák) Bencével, Kéryvel együtt utazunk, ami szuper, mert azért mégis megnyugtatóbb Indonéziába két férfi emberrel érkezni!

És ez még semmi, mert sikerült megvenni a fantasztikus Tigris erejének (Tigerairways) köszönhetően a Szumátrára szóló repjegyünket is, meglehetősen kedvező áron (kb 15,000 HUF oda vissza). Az első három hetet ugyanis szumátrai kalandozással szeretnénk tölteni. Dzsungel túra, trópusi tengerpart, vulkán mászás ilyesmi.

Ráhangolódás képp ellátogattam a Budapesti Állat Kertbe, amit mindenkinek ajánlok, mert rendkívül sok Indonéziában honos állat és növényfajt láthat az ember. Orángután, ázsiai elefánt, komodói gyík... Van minden.

Az állatkert durva ütemben halad a korral, és nyitottak egy maki simogatót, ahol testközelbe - értsd szószerint lehet kerülni a majmokkal. Nekem nagy élmény volt. Egyébként azt is meg tudtam egy másik forrásból, hogy a kedes Indonéz elnök nagyon szívén viseli a szumátrai és jávai kihaló félben lévő orrszarvúak sorsát, ezért a WWF-el összefogásban 2012-őt az orrszarvúak évének kiáltották ki.

http://wwf.hu/egyeb-termeszetvedelem_/1/az-orrszarvu-eve

Egyébként már-már teljes mértékben rá állt az agyam a dologra, ugyanis folyamatosan, Ázsiába, ázsiaiakba, Indonéziába botlok (Múzeumok éjszakája - Kelet-Ázsiai Arany Múzeum, éjszakai tévézés: Indonéz Skinheadek...hasonló nyalánkságok).

Munkahelyemen felmondtam, amit a nagy izgulás ellenére, meglehetősen barátian fogadtak. Mégse olyan gonosz a nagy olaj multi! :) Ha minden igaz, még 13 napot töltök munkában, ami azt jelenti hogy 3 nap múlva elkezdem felírni a képzeletbeli táblámra a régi jól beállt visszaszámlálást - !-!!-!!-!!!-Ó!!!-IÓ!!!-CIÓ!!!-ÁCIÓ!!!-KÁCIÓ!!!-AKÁCIÓ!!!-VAKÁCIÓ!!!

Juhéjjj :)