Ha beüt a ménykű…

Megint el telt majdnem egy hét és azt sem tudom, hol vagyok…  Annyi minden kavarok az agyamban.

Hétfőn még nagy boldogan meséltem az Apunak, hogy eddig még semmi komolyabb problémán nem volt, szerencsésen megúsztam minden betegséget, bátran eszek akármit az utcán, merthogy  kérem szépen, az én gyomrom már teljesen indonéz.. . No ez a nagy önhitt bizakodás azért nem tartott túl sokáig, ugyanis hétfő délutánra már keményen szédültem. Este elindultunk vacsorázni, és az utcai árusok bűzétől már majdnem behánytam, de hát az utcán ahol lakik az ember, mégsem akar az utcán hányni… Beültünk egy helyre, a többiek ettek, én jeges teát majszolgattam… Majd elmentem felderíteni a mosdót, sajnos nem voltam abban az állapotban, hogy fényképeket készítsek, pedig érdemes lett volna megörökíteni az eddigi egyik legdurvább mosdót, amit láttam. A ráadás az volt, hogy a medve talpon egy egész családnyi, szám szerint 3 óriás csótány henyélt, nem igazán zavartatva magát érkezésemen. Annyira lesokkolódtam, hogy hirtelen jobban lettem kicsit. Aztán persze a keddet lázasan ágyban töltöttem, azon morfondírozva, hogy a majdnem 39 fokos láz vajon a rettegett malária első rohama…

Nyugalom, most már kutya bajom, de tanúság, itt soha nem lehet tudni…

Mondtam már, hogy hétfőn (szept  10.)kezdődött az iskola. Azt hiszem nem kell mondanom, hogy az iskolatáska úgy nyomta a hátamat, mint  kis iskolás korunkban az elemiben.  A suli amolyan indonéz módra működik. Minden nap 9-től 14.30-ig óránk van, közben egy másfél órás ebéd és ima szünet. A tanárok rémesek, szinte egytől egyig, de valahogy mégis kezd ragadni elég sok minden.  Nem tudom, hogy ez az utcán felszedett (mocsok), avagy a tanároknak köszönhető…

Az eslő hét fejleményei az egyetlen igazán jófej Darmasiswas itteni pajtim, a görög lány összekavart a dél-koreai sráccal, így kicsit elvesztette az utazási kedvét. Egy philippinó csajsziról pedig kiderült, hogy leszbikus, és terhes. A Darmasiswa egyik fő szabálya, hogy nem lehetsz terhes a program alatt (a leszbikusságról nem szól a fáma), szóval ő hamarosan haza megy. Remélem előtte megadja az orvosi vizsgálatra kölcsön adott pénzemet… 

Ha ennyi minden történik egy hét alatt, mi lesz egy éven keresztül????