megyunk...

Megyunk, csak mgyunk es ugy tunkk soha sem lesz vege. Probaljuk nem teljesitmeny orientaltan felfogni a dolgot, de azert mindig jo teljesiteni a napi adagot. Ferinek igaza van carpe diem.

Tobben serelmeztetek miert nem irok nevezetessegekrol, nos azert mert azt mindenki meg tudja nezni a neten. A kozben levo gondolatok azonban nem kiolvashatok semmiyen utikonyvbol. Anyukam azt mondta kisse osszeszedetlen vagyok. Elnezest, de 3º kilometer plusz varosnezesek utan nem annyira vagyok altalaban a toppon.

Eddig az abszolut kedvenc Estella volt. Fantasztikus, minden masodik haz gotikus alkotas, 3 fantasztikus temploma van, illetve itt van az egykori navarrai kiralyi palota. Itt vegre piacolhattam is kicsit, szoval ez volt az abszolut topp. Estella utan a szolofoldek kovetkeznek. A bor hazak egyikenek oldalan van egy kut ami allandoan bort ad a zarandokoknak a kozepkor ota. (nem volt finom a bor, de jo volt a hangulat :) Aztan egy fantasztikus kozepkori kut kovetkezett, majd Los Arcos lenyugozo katedralisa, melynek csodas rozsa udvaros kerengoje van.

Ja, Anyuka mondd meg Atyaeknak eddig  3 misen voltunk, es minden letezo templomba bemegyunk. Nem unalmasak, es legalabb ott elviselheto a hoseg :) Mar aldasban is reszesultunt egy kedves lengyel csoport papja altal, szoval nagy problema mar nem lehet.

Tegnap ejszakat Torres del RIo falucskaba toltottunk, ahol csak egy 22 fos haz van, nos nekunk persze mar nem jutott hely, ezert az ejszakat a teraszon toltottunk. Ugy aludtam el, hogy kozben az ezer meg egy millio csillagot bamultam. Azt hittem, hogy almot latok, mert az ejszaka kopepen meg jelent ket koverkes alak a matracunk mellett, olyanok voltak mint valami jelenes, ezert gondoltam csak nem batanak, es aludtam tovabb. Reggel Julcsa mondta, hogy a ket hazineni volt, es azert voltak ott, mert mindenkit betakargattak plusz egy pleddel aki a teraszon volt. Gondolhatjatok, mennyire faradt lehettem, hogy ez nem tunt fel, es lam reggelre tenleg plusz egy takaro volt rajtam. Julcsa azt mondta, neki meg az arcat is megsimogadtak :) Az ejszaka angyalai, hat nem edesek¿

Ma csucsot dontottunk 35 kilometert mentunk, du negyre ertunk Navarrebe, ahol a valtozatossag kedveert van egy gotikus templom, meg egy szep varos haza. Kozben elhagyuk Logronnont, az egy kicsit nagyobb varos, de ugyanaz a lenyeg :)

Ma van agyunk es ez nagyon nagyon boldogga tesz, hulla faradt vagyok. 3. foku egesi serulesek vannak a labamon, a kezemen nem mert hosszu ujju volt rajtam... A nap legerdekesebb embere egy angol katona, aki a kiralyi csalad kisereteben szolgalt, a welsi herceg kiseroje volt, tancolt a kiralynovel, majd irakban szolgalt. Lanyok nektek nagyon tetszene ;)

Zsombor, ha egyutt megyunk haza nem kell megvaltoztatni a jegyet.

Meg beszelunk, mara ennyit, mindjart ossze esek, holnap max 2º-at vagyok hajlando menni... Majd jelentkezem. CSok